Termeni de utilizare a site-ului “Scoala de arte si maniere”

 

Termenii si conditiile de mai jos se refera la inscrierile in cadrul site-ului scoaladeartesimaniere.ro si participarea la cursurile si evenimentele din programa fundatiei.

Pentru a avea toate informatiile legate de conditiile inscrierii si participarii la cursurile noastre, va rugam sa cititi cu atentie cele de mai jos.

In cazul in care aveti intrebari sau nelamuriri, va rugam sa ne contactati la unul dintre urmatoarele numere de telefon: 021-321.30.22 sau +40 735 863 846

Prin completarea si trimiterea formularului de inscriere ce apare pe scoaladeartesimaniere.ro, cursantul se inscrie la cursurile sau evenimentele care figureaza in programa fundatiei si raspunde pentru corectitudinea datelor furnizate de el. Adresa de e-mail sau numarul de telefon indicat gresit atrage dupa sine neinregistrarea inscrierii, dat fiind faptul ca fundatia nu poate contacta cursantul.

Cum ma inscriu online:

Butonul de inscriere este amplasat in partea dreapta a paginii de prezentare a fiecarui curs sau eveniment, sub detaliile despre curs. Inainte de a va inscrie, va rugam sa cititi cu atentie detaliile: domeniu, lector (CV), data de incepere (perioada derulare), frecventa,  virsta minima cursant, taxa de curs, loc de desfasurare si numar maxim de locuri la curs (unde este cazul). Pentru a va inscrie la un curs sau un eveniment al fundatiei trebuie sa dati click pe butonul INSCRIE-TE si sa completati campurile care figureaza in mesajul de inscriere.

Pretul cursurilor:

Toate preturile afisate pe site sunt in RON si, in cazul cursurilor (atelierelor), sunt exprimate per modul (numar total sedinte la cursuri). Locurile la cursuri si evenimente de pe site-ul scoaladeartesimaniere.ro sunt disponibile in limita locurilor existente in sala de curs, avind in  vedete ca exista si o categorie de bursieri (elevi si studenti).

Modalitati de plata:

Plata in numerar sau in cont

Plata in numerar se face in lei, integral, la achitarea cursului/ evenimentului de la sediul scoaladeartesimaniere.ro. Dupa inscrierea pe mail la curs, urmatorul pas este achitarea taxei in cont sau la sediul fundatiei. Confirmarea incasarii taxei in contul fundatiei este realizata in scris (prin mail) in momentul incasarii, daca plata este efectuata in cont. Locul la curs sau eveniment se retine in momentul receptionarii platii in contul fundatiei.

 Conditii de returnare a taxei de curs:

Returnarea taxei de curs se poate face numai daca retragerea (anuntarea in scris a imposibilitatii de a participa la curs /eveniment) este anuntata cu cel putin 3 zile inainte de data de incepere/ data evenimentului.

In cazul in care retragerea se face dupa inceperea cursului, suma aferenta taxei de curs nu se returneaza, deoarece locurile la ateliere sunt limitate si taxele reprezinta costurile pentru realizarea atelierelor inclusiv onorariul lectorului si materialele de curs.

Obligatii:

Pentru a oferi informatii actualizate scoaladeartesimaniere.ro va realiza periodic modificari in continutul site-ului, schimbarile referindu-se la informatii despre cursuri, descrieri, poze, preturi etc. Preturile de pe site se pot modifica in functie de costurile aferente unui curs si onorariile lectorilor.

Scoaladeartesimaniere.ro nu este raspunzatoare pentru prejudiciile generate de conexiunea de internet, in utilizarea, copierea sau afisarea continutului site-ului declinandu-si de asemenea raspunderea, pentru orice dezavantaje care pot surveni din cauza unor erori de software sau alte defectiuni tehnice aparute la server.

Politica de confidentialitate:

Scoaladeartesimaniere.ro se angajeaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu cursantii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia. Fundatia va retine datele personale si le va folosi in scopul informarii utilizatorilor privind programa de pe scoaladeartesimaniere.ro.